esmaspäev, 2. september 2013

Tere taas.
Et kõik ausalt ära rääkida, nii nagu oli, pean ma alustama algusest.. Aga kus on algus? Kas kõik sai alguse minu sündides? Oletame.. Seega ma sündisin ühel märtsikuu päeval. Sellest on möödas juba oi kui palju aastaid. Üsna hirmutav on see number. No pole hullu,on kuhjaga inimesi, kellel see arv on veel hirmsam.

Enda lapsepõlvest ma suurt midagi ei mäleta. Üksikud ähmased mälupildid on vaid. Nagu oleksingi elanud vaid osaliselt. Ninasõõrmeis on lasteaialõhn, mäletan sunniviisilist lüpsisooja lehmapiima..õudus. Siiani ma piima ei suuda juua. Piimal on ja jääb minu jaoks külge lehmalõhn. Andke mulle andeks need, kel piim on lemmikjook. Lapsepõlv möödus mul kuni kooliminekuni Kehras. Seejärel kolisime Kivimäele, kus elasin suurema osa ajast. Sellest ajast on koolimälestused ja muudki..Olid vast ajad..Põhikooli sain lõpetatud enam- vähem normaalsete tulemustega, kuid nüüd ennast kriitiliselt analüüsides on ilmselge, et oleksin olnud palju enamaks võimeline. Nüüd saan enda lapsi takka utsitada ja rõhutada neile igal sammul hariduse tähtsust.

Peale põhikooli läksin edasi õppima Tallinna Juhkentali Kaubanduskooli pagar- kondiitriks. Mis mind sinna küll ajas, ei mõista ma siiani. Aga ma ei kahetse hetkekski. Ka sellest ajast on mul mälestusi, millest mõned ei kannata ilmavalgustki, rääkimata siis teistega jagamisest. Kes teab, see teab.. Läbi ma selle kooli käisin, lõpueksamid said sooritatud hästi ja mõnda aega sai töötatud AS Leiburis. Seejärel aga hakkasid puhuma uued tuuled..Millest ma räägin mõnel teisel päeval. Kohtumiseni ja minge õue jalutama, ilm on ilus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar